maandag 16 juni 2008

Opletteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Ben in Perth sinds vrijdag avond. Zaterdag 7 juni benk in nen dancing in Melbourne weest draaien, twas nog goed. 3000 Flyerkes hebben ze afgeprint me mijne kop op. DJ Michael, direct from Belgium. Ja hallo. Driest is afkomen voor 10 dagen en sinds gisteren weer naar huis. Heeft mij zien draaien en is meegereden tot in Perth. Bana zijn huis was bijna volledig af alsk daar vertrokken ben. Kheb der nen helen nest foto's van, maar ben da memory kaartje vergeten in Melbourne vaneigens. Kheb der wel een paar op mijn andere denk ik. 5 Dagen en zakken geld der over gedaan om me mijnen auto tot in Perth te geraken. Wel vree wijze baan. +-4000 Km afgelegd. De maandag gestart in Melbourne, great ocean road voor de zesde keer afgereden, daar geslapen in apollo bay. Den dag derachter doorgereden tot in Adelaide. Daarachter tot in Ceduna, dan tot in Badalonia roadhouse om de vrijdag avond toe te komen in Perth. Na Port Augusta (+-300km voorbij Adelaide), heel den tijd in de woestijn gereden. Emu's (trekt op ne struisvogel), crimineel veel dooie kangoeroes, arends en veel kraaien gezien die de dooie kangoeroes aan opfritten waren. En nu in Pert aan werk proberen te geraken. De leute en tot de naaste keer.

Michael

Geen opmerkingen: